جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراكز خريد مجارستان

مجارستان از شهرهای زیبای اروپای مرکزی است که به مکان‌های تاریخی و آبگرم و فرهنگ غنی معروف است. اما علاوه بر این موارد به‌عنوان مرکزی برای خرید هم شناخته شده است. در مجارستان مراکز خرید متنوعی وجود دارد که می‌توانید نسبت به نیاز خود هرآنچه که می‌خواهید از برندهای لوکس گرفته تا وسایل سنتی در آن‌ها پیدا کنید. در این مقاله ما به معرفی چند تا از بهترین مراكز خريد مجارستان می‌پردازیم که برای دانشجویان و مسافران بسیار کاربردی و مفید است.

بهترین مراكز خريد مجارستان

مراکز خریدی که در ادامه معرفی می‌کنیم مناسب مسافران و دانشجویان است. دانشجویان برای رفع و تهیه مایحتاج زندگی روزمره خود باید به فروشگاه‌ها و مراکز خرید در سطح شهر مراجعه نمایند.  در این مراکز خرید می‌توانند تمامی محصولات و مایحتاج مصرفی روزانه و زندگی خود را باقیمتی مناسب تهیه نمایند. وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای خارجی همچون تسکو که محصولات ارائه شده در این فروشگاه‌ها جز ارزان‌ترین محصولات در بوداپست و کشور مجارستان است و کمک زیادی به آن‌ها می‌کند.

از دیگر فروشگاه‌های ارزان‌قیمت و سراسری می‌توان به فروشگاه‌های مترو و مچ اشاره کرد که جهت خرید در این فروشگاه‌ها نیاز به کارت عضویت دارید که باید آن را تهیه نمایید. یکی دیگر از راه‌های خرید مراجعه به محل‌هایی مانند ميدان اورش و زرتره است که در آن شما می‌توانید محصولات موردنیاز خود را از فروشندگان محلی و دست‌فروشان خیابانی تهیه نمایید.

1. مرکز خرید وستند سیتی‌سنتر | WestEnd City Center

در مجارستان فروشگاه‌هایی در ایستگاه‌های مترو قرار دارند که مراکز خرید مناسبی به شمار می‌روند یکی از این مراکز فروشگاه‌های وستند سیتی‌سنتر هستند که می‌توان گفت بزرگ‌ترین مرکز فروشگاهی در مترو آبیدر ایستگاه نیوگاتی است.

مرکز خرید وستند سیتی‌سنتر

این مرکز در ۴ طبقه بنا شده است که از دو طبقه زیر زمینی و دوطبقه بر روی زمین را شامل می‌گردد. راه رسیدن به این مرکز خرید استفاده از ترانوای شماره ۴ می‌باشد. این مرکز خرید در خیابان یوزف اوتسا واقع گردید است.

4. مرکز کامپیوتر كامپونا | Campona

یکی از ملزومات زندگی امروزه تهیه لوازم کامپیوتر و لوازم جانبی آن است. مرکز خرید کامپونا یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور مجارستان است که در سایر کشورها نیز شعب مختلفی را دارد. این مرکز با ارائه به‌روزترین کامپیوترها و ملزومات آن محل مناسبی برای تهیه این اقلام است.

2. Lurdy Ház از مراكز خريد مجارستان

یکی از جذاب‌ترین مراكز خريد مجارستان برای علاقه‌مندان مرکز lurdy Haz  است. منطقه ۹ بوداپست که این فروشگاه در آن واقع شده است میزبان علاقه‌مندان به خرید می‌باشد. با استفاده از یا تراموای شماره ۱ و یا متروی آبی ایستگاه نپلیگت و اتوبوس‌های خطوط  ۱۰۳ می‌توانید خود را به این فروشگاه برسانید.

5. فروشگاه‌های TESCO

این فروشگاه‌های زنجیره‌ای یکی فروشگاه‌هایی است که برای تهیه مایحتاج روزانه به دانشجویان توصیه می‌شود که با دارا بودن تقریباً تمامی ملزومات روزمره همچون پوشاک، مواد شوینده، لوازم ورزشی، و مواد غذایی و همچنین قیمت‌های مناسب جهت خرید نیازهای دانشجویان را مرتفع سازد.

3. مرکز خرید آرکاد | ÁRKÁD

شما می‌توانید انواع مد و طرح را در این مرکز خرید پیدا کنید. وجود مغازه‌ها، داروخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها در این مرکز قابل رویت می‌باشد این مراكز خريد مجارستان در میدان اورش وزرتره در منطقه ۵ جغرافیایی بوداپست قرار گرفته است وجود مراکز تهیه غذا همچون مک دونالد و وجود اغذیه فروشیهای مختلف در این مرکز خرید محلی برای رفع خستگی و تهیه غذای روزانه می‌باشد.

مرکز خرید آرکاد

6. مرکز خرید آلی | Allee

فروشگاه آلی با وسعتی بالا در چهار طبقه مرکز ارائه برندهای معروف جهان است همچنین وجود کافه و سوپرمارکت‌های خرید این مرکز را برای دانشجویان و مراجعه‌کنندگان جذاب نموده است. این مرکز در کنار بودا و با فاصله چند ایستگاه بعد از پل قرار دارد همچنین وجود رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های مختلف و ارائه نوشیدنی‌های متنوع مرکز جذب دانشجویان در این مرکز خرید است.

7. مرکز خرید مام پارک | MOM Park

یکی دیگر از مراكز خريد مجارستان فروشگاه مام پارک است که در خیابان آلکوتاش واقع گردیده است. این خیابان جزئی از  منطقه ۷ شهری بوداپست است که استفاده از اتوبوس‌های خط شهری  ۱۳۹ و ۸ و همین‌طور  تراموای ۶۱ و ۵۹ شما را به این مرکز خواهد رساند. قرار گرفتن  کافی‌شاپ معروف  Semiramis در این مرکز خرید این فروشگاه را به یکی از پرمراجع‌ترین فروشگاه‌های بوداپست تبدیل نموده است.

مرکز خرید مام پارک

ارائه بهترین و متنوع‌ترین انواع چای در این کافی‌شاپ خاص بودن این مرکز را تضمین نموده است. علاوه بر این مرکز خرید دارای پردیس‌های سینمایی متعدد بوده و بسیاری از جوانان جهت تماشای فیلم‌های روز دنیا به این پردیس‌ها مراجعه می‌نمایند.

8. مرکز دونا پلازا | Duna Plaza

این مرکز در سال 1996 در بوداپست افتتاح شد. دونا پلازا که از نظر جغرافیایی در منطقه 13 شهر بوداپست است در خیابان Vaci 178 واقع شده است. برای رفتن به این مرکز خرید شما باید از خط مترو آبی استفاده کنید و با رسیدن به ایستگاه utca Gyongyosi پیاده شوید.

مرکز دونا پلازا

10. مرکز Pólus از بهترین مراكز خريد مجارستان

رتبه دوم مراکز خرید شهر بوداپست متعلق به این مرکز بعد از فروشگاه وستند سیتی‌سنتر می‌باشد. این مرکز نیز مانند مراکز خرید دیگر فروشگاه‌های مواد غذایی و همچنین رستوران‌ها و مغازه‌های ارائه فست‌فودهای متعددی را در خود جای داده است. برای بازدید از این مرکز و تهیه اقلام موردنیاز مراجعین از خط شهری اتوبوس شاتل و از ایستگاه کلتی و با استفاده از مترو قرمز خود را به این مرکز می‌رسانند.

9. مرکز خرید آرنا پلازا | Arena Plaza

یکی از فروشگاه‌های اصلی در بوداپست مجارستان مرکز خرید آرنا پلازا می‌باشد که در نوع خود بسیار منحصربه‌فرد است. دانشجویان می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌های خط (شماره ۱۷۸، شماره ۹۵) یا (شماره ۸۰) به این مرکز خرید مراجعه نمایند.

مرکز خرید آرنا پلازا

11. مرکز خرید روزاكرت | Rozsakert

وجود فروشگاه روزاکرت که یکی از فروشگاه‌های بسیار مناسب برای خرید در شهر بوداپست است، دانشجویان زیادی را روانه این فروشگاه جهت تهیه مایحتاج خود نموده است. محل قرارگیری فروشگاه در خیابان گابر آرون است.

مرکز خرید روزاكرت

سخن پایانی

خرید یکی از تجربه‌های لذت‌بخش هر سفر است که وجود مراکز خرید با امکانات زیاد و قیمت مناسب لذت این کار را برایتان بیشتر می‌کند. در این مقاله به معرفی مراكز خريد مجارستان پرداختیم و مکان‌هایی که برای خرید مسافران و خصوصاً دانشجویان مناسب است را معرفی کردیم. درصورتی‌که تجربه خرید از این مراکز را دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *