شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید ...

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا

مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا در سال 1380 شمسی و (2000میلادی) فعالیت خود را جهت ارائه خدمات دانشجویی به علاقه‌مندان تحصیل در خارج از کشور آغاز نمود و یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین مؤسسات در این حوزه است.

فعالیت‌های مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا در ابتدا به دلیل محدود نبودن حوزه کشورهای در حال فعالیت گستردگی بسیاری داشته و حوزه کشورهایی مانند مجارستان، اوکراین، بلاروس، ارمنستان، لهستان، انگلستان، مالزی، هندوستان و سایر کشورها را شامل می‌شد.

پس از قوانین مربوط به مؤسسات اعزام دانشجو مصوب هیئت دولت در سال 1382 مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا نیز اقدام به اخذ مجوز از وزارت محترم علوم، تحقیقات و فن‌آوری نمود.

مجوز مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا پس از اخذ محدود به دو کشور مجارستان و اوکراین گردید. در همین راستا مؤسسه فعالیت خود را به‌صورت تخصصی معطوف به این دو کشور و دانشگاه‌های مورد تأیید آنها از سوی دو وزارتخانه محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری نمود.

در سال‌های فعالیت مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا شرایط اعزام دانشجو به این دو کشور دارای فراز و فرودهای زیادی بوده است.

هر ساله دانشگاه‌های این دو کشور توسط کارگروه‌های ارزشیابی دو وزارتخانه علوم و بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از آنها از اعتبار خارج و یا تعدادی به این دانشگاه‌ها افزوده شده است.

مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا همواره بر طبق قوانین حاکم بر مؤسسات اقدام به ارائه بهترین خدمات دانشجویی به متقاضیان ادامه تحصیل به خارج از کشور در دو حوزه مجارستان و اوکراین بوده است.

مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا در سال‌های ارائه خدمات به متقاضیان ادامه تحصیل در کشورهای مجارستان و اوکراین همواره با ارائه اطلاعات به‌روز و کامل و همچنین همراهی دانشجویان در تمام مراحل از ابتدا و اخذ پذیرش تا اسکان در کشور مورد تقاضا و ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه‌های موردنظر آنها در کنار دانشجویان و خانواده‌های آنان بوده است.

مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا یکی از اولین مؤسسات دارای نمایندگی رسمی از کالج‌ها و دانشگاه‌های دو کشور مجارستان و اوکراین است که با مراجعه به سایت‌های رسمی دانشگاه‌ها و کالج‌های این دو کشور می‌توانید نام مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا را در آنها مشاهده نمایید

 

 

این دانشگاه‌ها در کشور مجارستان شامل:

  1. دانشگاه سملوایز در بوداپست
  2. دانشگاه البرت سنت جرجی (سگد) در شهر سگد
  3. دانشگاه پچ در شهر پچ
  4. دانشگاه فنی و مهندسی بوداپست
  5. کالج مک دنیل
  6. کالج دونا
  7. کالج اوسینا

و در کشور اوکراین

  1. دانشگاه شفچنکو
  2. دانشگاه بوگامولتس
  3. دانشگاه مائوپ (ریاست جمهوری)
  4. دانشگاه یورپسکی
  5. دانشگاه کیف پلی‌تکنیک
  6. دانشگاه چایکوفسکی

 

 

مؤسسه راه دانشجویان نوین آسیا هر روزه تلاش دارد تا  ارائه خدمات به دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های گوناگون تحصیلی اعم از پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و همچنین فنی و مهندسی قابل دسترس و سهل‌تر شده و ارائه این خدمات در خور و شایسته دانشجویان ایرانی باشد.